18 Mayıs 2012 Cuma

Biraz Nostalji Yapalım_2

Gerçekten de ne yapıyorum ben?..Ne istediğimi bilmiyormuş gibi davranıyorum..Peki bilmiyormuyum ne istediğimi?..Çok iyi biliyorum aslında ama istediğim, sadece benim için mi iyi onu bilemiyorum..Çok mu iyi niyetliyim ki?..Öyle olduğumu varsayıyorum ve bunun bana ne kadar faydalı olduğunu kestiremiyorum..Ben iyi niyetli görülüyorum ve seviliyor belki bu durum insanlar tarafından..Ben bu nedenden dolayı sevilmek istiyormuyumki?..Ben istediğimi elde edemedikten sonra ne anlamı var kişilerin sevgisinin..Fayda kime göre?.. Ne kadar daha böyle olmaya devam edeceğim?..Hep karşı tarafın iyiliği için kendimden vazgeçiyorum..Nereye kadar vazgeçeceğim?..Bir sonu var elbet ama ben bu sonu belirleyebilecek miyim?.. Bende istiyorum..Ama neden istediğimi belli ederek istemiyormuş gibi davranıyorum?.. Neden böyle yapıyorum ki?..Neden direk söyleyemiyorum istediklerimi?.. Hep sorular var beynimde..Yanıt bulamıyorum..Bulmak istemiyorum aslında..İyi niyetliyim ya..Kendimi çürüterek yaşıyorum uzun süredir..Kimin için kendime bunu yapıyorum ki?..Benim istediklerim sadece benim için mi iyi?..Ya beklenilen bu değilse..Açık açık benim istediğim bekleniyorsa..Risk burada yine..Göze alınmalımı?..Alınmalıysa ne kadarı?.. Bunlar olmak zorunda mı?..Sona ne kadar var?..Sorularım ne zaman bitecek?..Aslında istediğimin olmasını istiyorum..Hemde herşeyi göze alacak kadar çok istiyorum..Peki neden yapamıyorum?..Beklenenin bu olduğundan emin olana kadar beklemek mantıklı değil mi?..Mantıklı olanı belirlemeyi kime bırakıyorum ki ben mantık arıyorum başkalarının mantıklı diyeceklerinde.. Mesele istediklerimi iyi niyetten dolayı yapmamam mı yoksa gerçekten iyi niyetliyim de istediklerim bana çok mu geliyor?..İstediklerim kötü niyetliliğimden mi peki?..Hem istediklerim çok masum, hem istediklerim dışında söylediklerim..Kişilere göre göreceli de olsa böyle aslında bu..İyi niyetliliğimle istediklerimi geri planda bıraktırıp, beklediği şekilde yaklaştığım birisine, nasıl kötü düşünceli isteklerim olabilirki?..Yinede söyleyemeyeceğim, gerçekleştiremeyeceğim kadar.. Olay istediklerimi yaşamak istemem..İstediğim şekilde yaşamak istemem.. Yaşayamıyormuyum peki istediklerimi belirtemiyorum diye?..Yaşayamayacakmıyım istediklerim olana kadar..Olduktan sonra ne kadar yaşayaağım ki?..Ne kadar yaşıyorum ki şu an?..Yaşıyorum aslında..Nefes aldığım kadar yaşıyorum..Peki; Nefesim olurmusun?.. Ş.Şener KOÇ 07/09/2008 13:53

1 yorum:

Shener Coach dedi ki...

Doğum günümde yazmışım..

Yorum Gönder