18 Mayıs 2012 Cuma

Biraz Nostalji Yapalım_3

Fincanın dibinde yada kenarlarında kalan kahve lekelerine bakarak neyi, ne kadar açığa çıkarabilirsin?..İnanmak istiyorum aslına karışıklığıma yada aslında karışığım ama bunu kahve kalıntılarının belirlemesini istemiyorum..Ne kadarını yansıtıyor o kalıntılar söylediklerinin?..Ne kadarı onlara, ne kadarı sana ait söylediklerinin?..İnanmalımıyım söylediklerinin kahve artıklarının söyledikleri olduğuna?..Elinde fincan yokken de aynılarınımı söylersin yoksa?..Ne kadarı gerçek söylediklerinin?.. Söylediklerinden yola çıkarak vermeye çalışsam kararlarımı daha da karışık olur aklım ve hiç bir şeyi netleştiremem..Karar veremem yani..Vereeğim kararda ne kadar doğru olur bilemem..Kendim vermeliyim kararımı..Kahve artıklarına bakarak yansıttığın düşüncelerini söylediğini düşünmemeliyim..Fikir benim olmalı..Eylemde..Frenlememeliyim kendimi..Herşey olacağına varmalı..Risk almalıyım.. Peki ne için almalıyım bu riski?..Neleri göze almalıyım?..Sonunda dayak yemişten beter de olabilirim, yada uzun süredir devam eden bir satranç maçını kazanmışcasına ışıltılı gözlerle bakabilirim hayata..Hangisini istiyorum?.. Kaybettiğimi düşünüyorum da..Sanırım küserim hayata bana verdiği herşeyi ani bir şekilde geri aldığı için..Hayata mı küserim, kendime mi?..Acaba o mu bana birşey verdi yoksa ben mi verdiğini sandım?..Evet bir süre de kendime küserim o vermeden ben verdiğini zannettiysem..Sonra barışırm kendimle..Sadece kendimle.. Kazansam mesela..Ne kazanacağım?..Zaten ben’im..Kendimim..Daha ne kazanabilirimki kendimden öte..Karışıklığım mı çözülecek..Yoksa daha da mı karışacak aklım?.. Kazanmak olmayacakki bu..Kaybetmek te olmaz.. Kimin tepkisi net ki hayata, ben netleştirmeye çalışıyorum tepkimi..Hayata göre davransaydım aslında, şimdiye çoktan belli olmuştu kazanan, kaybeden.Neyin ne kadar kazanılıp kaybedileceği..Emin olmak zor..Bu yüzden risk..Bekliyorum uzun zamandır..Zaman gizemi arttırıyor..Beklenmedik bir an, beklenmedik bir yerde oynamalıyım kozumu..Zamanla artan gizem beklenmeden yapılan hareketle daha da çekici olacaktır eminim.. Peki hayat ne kadar umursayacak bu çekiciliği..Bekliyormuki benden bu hamleyi?..Ben mi beklediğini düşünüyorum?..Ya onun istediği bu değilse?..Peki onun istediğini mi yapmalıyım yoksa kendiminkinimi?..Risk..Cevaplar için göze alınası bir risk.. Cevaplar belirleyecekse kahve kalıntılarında görüdüğünü söylediğin, ama aklındakileri söylediğinden benim bile emin olduğum karışıklıklarımı, göze almalıyım bu riski..Ne zaman? Zaman..Anahtar bu..Zaman..Ne zaman?..Beklemelimiyim gizemini arttırmalımı diye yoksa yetermi bu gizem?..Bir gerçekmi yaşayacağım şey?..Gerçekliği ne kadar doğru?..Zaman..Göze alabildiğim kadar, gizemini koruduğu kadar zaman..Yaşayabildiğim kadar zaman..Zamanda kaybolmuş yaşıyorum..Zamanla kaybolmuş yaşıyorum..Ne kadar yaşıyorum ki?..Ne önemi var..Yaşıyorum sonuçta.. Yaşıyorum..Nefes aldığım kadar yaşıyorum..Nefesim olurmusun?.. Ş.Şener KOÇ 26,08,08 / 21:24

0 yorum:

Yorum Gönder